درباره ما

شرکت مقاومت بندر ، پیشگام در مسیر تعالی

شرکت مقاومت بندر به عنوان عضوی از گروه صنعتی معقول ، تحت رهبری حاج علی اصغر معقولی، با اتکا به دو واحد تولیدی قدرتمند ، در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی‌دارد . واحد تولیدی لوله‌های پلی اتیلن مقاومت بندر با نام تجاری وارش و شرکت آبمعدنی چشمه بلبل ، دو بال این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

30 سال تجربه ، پشتوانه‌ای محکم برای آینده

اعتماد به توانمندی و 30 سال تجربه ارزشمند بنیانگذار شرکت، منجر به خریداری و آغاز فعالیت شرکت مقاومت بندر در سال 1381 شد . این شرکت با عزمی راسخ ، کار خود را با یک خط تولید لوله آغاز کرد و در سال 1382 موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ملی پلی اتیلن سنگین گردید .

رشد و توسعه ، گامی در راستای تحقق اهداف

با رشد چشمگیر تولید و نیاز به افزایش ظرفیت ، شرکت در سال 1383 اقدام به خریداری دستگاه دوم در سایز 16 الی 20 میلیمتر نمود. در سال 1384 ، با اتکا به پتانسیل بالای نیروی انسانی ، چهار خط تولیدی دیگر در سایزهای 16 الی 20 ، 200 الی 400 ،  90 الی 200 و 25 الی 75 میلیمتر به مجموعه اضافه شد .

ظرفیت‌های چشمگیر تولید

شرکت مقاومت بندر در حال حاضر با 6 خط تولید فعال ، سالانه 7000 تن لوله‌های سبک و سنگین در سایز 16 الی 400 میلیمتر تولید می‌کند . این شرکت با دریافت تائیدیه آب و خاک و گواهینامه ایزو ISO 9001:2015 ، کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند .

تمرکز بر صادرات و حضور در بازارهای جهانی

شرکت مقاومت بندر با استفاده از 100% مواد اولیه مرغوب ، به عنوان عمده فروش در زمینه صادرات به کشورهای عراق و ترکمنستان فعالیت می‌کند و نقشی مؤثر در رونق اقتصادی کشور ایفا می‌کند .

افتخارات و دستاوردهای شرکت

  • دریافت گواهینامه استاندارد پلی اتیلن (آبیاری جانبی) در سال 1388
  • کسب رتبه برتر در گروه محصولات گرید A در رده بندی امور صنفی لوله و اتصالات پلی اتیلن ایران
  • اخذ ثبت اختراع اسپیرال دولایه در سال 1388 و تبدیل شدن به اولین تولید کننده این محصول در ایران
  •  عضویت در انجمن صنفی تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ایران
  • دارای تائیده آب و خاک از جهاد کشاورزی مرکز  توسعه مکانیزاسیون کرج  – تهران و….
چشم انداز و ماموریت

ماموریت

 شرکت مقاومت بندر در زمینه تولید لوله های پلی اتیلن از سایز 16 الی 400 میلیمتر و آبمعدنی چشمه بلبل 500 سی سی و 1500 سی سی فعالیت می نماید ، ما معتقدیم امنیت ، کیفیت خوب و  مواد صد درصد درجه یک حق تمامی مشتریان است لذا همواره تلاش میکنیم تا با استفاده از نیروی انسانی متخصص و متعهد و تکنولوژی روز دنیا با استفاده از بهترین مواد اولیه ، بسته بندی استاندارد محصولات و همچنین با تکیه بر پویایی سازمان در کمترین زمان ، محصولات با کیفیت و مناسب ترین قیمت در دسترس تمامی مصرف کنندگان از هر طبقه قرار دهیم.
همچنین با توسعه دانش ، رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی و بهداشتی ، حفظ و توسعه نیروی انسانی شایسته ، افزایش تولید و تنوع محصولات در کنار توجه به رشد پایدار در بازارهای داخلی و خارجی علاوه بر تکریم مشتریان و کارکنان ، موجبات رضایت سهامدارن و سایر ذینفعان سازمان را فرآهم آوریم.

چشم انداز

ما در شرکت مقاومت بندر همواره می کوشیم با بهره گیری از آخرین یافته های علمی و فناورهای نوین ، با تولید فرآورده های نفتی بر این اساس محصولات با کیفیت در کلاس جهانی ، حضور مقتدر و شایسته در بازارهای هدف داشته باشیم:

چشم انداز شرکت صنعتی مقاومت بندر تا پایان سال 1405 عبارت است از :

1- حفظ رتبه نخست بازار داخلی
2- حفظ جایگاه  صادر کننده ممتاز در حوزه تولید پلی اتیلن
3- افزایش دامنه نفوذ برند در عرصه تجارت جهانی و در اختیار قرار دادن محصولات در اقصی نقاط جهان
4- توسعه مرزهای دانش تولید مجموعه محصولات پلیمری به پشتوانه نیروی انسانی متخصص و متعهد
5- قرار گرفتن در بین شایسته ترین برندها نزد مصرف کنندگان نهایی صنعت پلیمر با حفظ و بهبود مستمر ایمنی کیفیت و تنوع محصولات تولیدی .